یاس رمان

بزرگترین دلیل نوشتن من ، شمائید! حمایتم کنید...

تشکر و قدردانی!

تنها قدم زدن بر روی دریای سرنوشت ، بی شک نتیجه ای جز غرق شدن ندارد!

میخواهم بگویم.... از دوستانی که صادقانه و بی منت کمکم کردند . 
kim_eun_jin  = تشکر میکنم از دوست عزیزم .... در تاسیس سایت خیلی به من کمک کرد و خیلی دوستش دارم 
یکتا جون = یکتا جون عاشقتمممم . پا به پای من که رمان مینوشتم همراهم بودی و کمکم کردی و قطعا بدون تو نمیتونستم ذره ای بنویسم ! دوست دارم خیلیییی

 

و دوستان دیگه ای که "خوشبختانه" اینقدر زیادن نمیتونم اسم ببرم! دوستان خوبم از همتون ممونم!heart

𝓚𝓲𝓶 𝓛𝓲𝓷𝓪
۳۰ دی ۰۰:۳۰

عشقی تو😍😚

پاسخ :

(^3^)
nana
۰۳ اسفند ۲۲:۵۰

خودت خوبی گلی💙💛💙💛💙💛💙💛ط

پاسخ :

(^3^)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
معمولا نویسنده ها رمان های خودشون رو از تلگرام یا اینستاگرام منتشر میکنن!
هرچند ساده و جالب به نظر میاد، اما ایراداتی هم داره. از جمله اینکه خیلی از دوستان تلگرام ندارن یا اینکه دزدی رمان در کانال های تلگرامی خیلی زیاد شده. بماند که فیلتر شکن ها و پروکسی ها چقدر درسر دارن...
برای راحتی شما عزیزان و امکانت بیشتر، دوست داشتم سایت مخصوص شما آماده کنم اما متاسفانه به هیچ وجه شرایطش مهیا نبود. بر همین مبنا این وبلاگ رو درست کردم...
در هرصورت، هدف من فقط راحتی شماست و اینکه بتونید رمانِ این بندۀ حقیر رو در آسایش بخونید.
تک به تکتون برام باارزشید! با من همراه باشید.
((/// فصل دوم رمان هرماس مبرا، از پارت 71 شروع میشه ///))
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان