یاس رمان

بزرگترین دلیل نوشتن من ، شمائید! حمایتم کنید...

خلاصه رمان " هِرماس مُبَرا "

 


قهوه تلخه. خیلی خیلی تلخه. اما برای بعضی ها اونقدر شیرینه که معتادش میشن. شاید اون مرد... با اون لج بازی های رو اعصاب... خیلی تلخ بود! اما برای یاسمن اونقدر شیرین بود که معتادش بشه! و اما امان از کسی که جز تنهایی چیزی ندیده! امان از اون مردی که، یک عمر تو جهالت فرو رفته بود. امان از اون مردی که نمیدونست که تمام باور ها و آرمان ها و اعتقاداتش اشتباهه.
ورود نرم نرمک یاسمن به جمع فوق دوستانۀ کارن، اتفاقات عجیبی رو رقم میزنه. بین این هشت تا رفیق رابطه ها محکم تر میشه... گاهی به واسطۀ عشق و گاهی به واسطۀ نفرت. تا اینکه... رادان به طور غیر عمدی بمبی رو منفجر میکنه که خمپارۀ های این بمب دامن گیر خیلی ها میشه. الخصوص... یاسمن!

 

پ.ن:( دوستان من هرچی بنویسم داستان کلا لو میره . برای همین نتونستم خلاصه ی واضحی بنویسم تا هیجان رمان کم نشه . ببخشید )
ژانر : #عاشقانه_درام_اجتماعی

زری ...
۳۰ دی ۰۰:۳۴

این جا فقط یه روزه که افتتاح شده ؟🤔🤔🤔

پاسخ :

آره عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
معمولا نویسنده ها رمان های خودشون رو از تلگرام یا اینستاگرام منتشر میکنن!
هرچند ساده و جالب به نظر میاد، اما ایراداتی هم داره. از جمله اینکه خیلی از دوستان تلگرام ندارن یا اینکه دزدی رمان در کانال های تلگرامی خیلی زیاد شده. بماند که فیلتر شکن ها و پروکسی ها چقدر درسر دارن...
برای راحتی شما عزیزان و امکانت بیشتر، دوست داشتم سایت مخصوص شما آماده کنم اما متاسفانه به هیچ وجه شرایطش مهیا نبود. بر همین مبنا این وبلاگ رو درست کردم...
در هرصورت، هدف من فقط راحتی شماست و اینکه بتونید رمانِ این بندۀ حقیر رو در آسایش بخونید.
تک به تکتون برام باارزشید! با من همراه باشید.
((/// فصل دوم رمان هرماس مبرا، از پارت 71 شروع میشه ///))
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان